Najczęściej zadawane pytania:

1. Jak dokonać zakupu?

Po wybraniu produktu należy dodać go do koszyka za pomocą przycisku „Dodaj do koszyka”.  Po upewnieniu się, że wszystkie produkty są w koszyku przechodzimy do kasy, gdzie konieczne będzie uzupełnienie danych płatności, adresu dostawy oraz metody płatności.

Aby zakończyć proces zakupu, należy wybrać przycisk ,,Kupuję i płacę”, a następnie dokonać płatności.

Otrzymają Państwo 3 wiadomości e-mail przesłane na adres wskazany wcześniej w koszyku z poniższymi informacjami:

1. Potwierdzenie zakupu.

2. Dokument zakupu oraz link do śledzenia wysyłki.

3. Prośba o wyrażenie opinii na temat produktów oraz wysyłki, a także kody rabatowe, jeśli są aktualnie dostępne.

2. Jakie są dostępne metody płatności?

Po zaakceptowaniu zakupu możesz opłacić zamówienie szybko i wygodnie poprzez serwis Przelewy24. Zostaniesz przeniesiony na stronę Przelewy24, gdzie bezpiecznie dokonasz transakcji. W ramach płatności za pośrednictwem portalu Przlewy24 dostępne są poniższe metody płatności:

  • Przelewy online
  • BLIK
  • Karty płatnicze
  • Apple Pay
  • Google Pay
  • PayPo
  • Raty

Dodatkowo możliwa jest płatność za pobraniem.

3. Czy jest dostępna płatność ratalna?

Tak. Przy płatności poprzez portal Przelewy24 należy wybrać raty jako metodę płatności.

Po wybraniu formy płatności raty, wypełnieniu wniosku kredytowego oraz pozytywnej weryfikacji umowa jest finalizowana przez bank.

Dostępne banki*:

  • BNP Paribas
  • Alior
  • mBank
  • Santander

*lista banków może ulec zmianie.

4. Jaki jest czas dostawy zamówienia?

Średni czas realizacji zamówienia to 2-3 dni robocze.

5. W jaki sposób zamówienia są dostarczane do klienta?

Zamówienia są dostarczane poprzez firmy kurierskie współpracujące z Domekon. W celu zabezpieczenia mebli są one transportowane na paletach. Kurier ma obowiązek dostarczenia palety do pierwszej napotkanej przeszkody (typu wysoki chodnik, klatka schodowa) Kurier nie ma obowiązku wnoszenia przesyłki do mieszkania.

6. Jaka jest cena wysyłki?

Dostarczenie zamówienia z naszego sklepu internetowego jest darmowe w obrębie Polski.

7. Czy cena obejmuje wniesienie do domu?

Cena nie obejmuje wniesienia towaru.

8. Czy mogą obejrzeć meble na żywo?

Z uwagi na bogaty asortyment naszego sklepu, nie posiadamy wystawy mebli. Wszystkie produkty są dostępne online.

9. Czy można dodatkowo dokupić usługę montażu?

Nie oferujemy usługi montażu. Do wszystkich mebli dołączone są szczegółowe, intuicyjne instrukcje, które ułatwiają samodzielny montaż.

10. Jak wygląda zwrot?

Meble można zwrócić w ciągu 100 dni kalendarzowych od daty dostawy. Mebli nie można uszkodzić, ani montować, muszą wrócić w stanie fabrycznym spowrotem na adres magazynu sklepu. Aby dokonać zwrotu, prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy. Koszt zwrotu pokrywa sprzedający, kwota zostanie pomniejszona od kwoty zwracanej na podany adres bankowy.

11. Jak zgłosić reklamację?

Aby zareklamować meble, prosimy o kontakt telefoniczny lub e-mail wraz z dokładnym opisem i dobrej jakości zdjęciami uszkodzonych elementów.

12. Czy meble są objęte gwarancją?

Tak, zapewniamy dwuletnią gwarancję na meble zakupione w naszym sklepie internetowym. Należy zachować dowód zakupu.

13. Czy muszę założyć kontro w sklepie internetowym, aby dokonać zakupu?

Założenie konta nie jest wymagane. Zachęcamy jednak do jego założenia, aby być na bieżąco z nowościami w naszej ofercie.

14. Jak anulować zamówienie?

Aby anulować zamówienie, prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy. Możliwość anulacji jest tylko do momentu odebrania mebli przez spedycje.

15. Czy można złożyć zamówienie z dostawa za granice?

Dostarczamy zamówienia poza granicami Polski. Koszty transportu są widoczne w koszyku lub wyliczane indywidualnie na podstawie miejsca docelowego dostawy.

16. Czy można zwracać produkty z promocji?

Tak, wszystkie produkty zakupione w naszym sklepie internetowym można zwrócić.

Meble od Polskiego producenta

Masz pytania odnośnie naszych produktów, albo potrzebujesz porady?